!!! Blog verplaatst naar andere website !!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Poppel - WaarBenJij.nu !!! Blog verplaatst naar andere website !!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Poppel - WaarBenJij.nu

!!! Blog verplaatst naar andere website !!!

Door: Robert van Poppel

Blijf op de hoogte en volg Robert

20 Augustus 2015 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal, ik heb mijn blog verplaats naar een andere website. Deze werkt voor mij handiger en ik kan er meer foto's op kwijt. Ook kan ik daar beter m'n reisroute aangeven. De site heeft ook aan de rechterkant een 'translate' button om internationale lezers te faciliteren. Ook op deze site kunt je je abonneren zodat je automatisch bericht krijgt als ik een update heb gedaan en zou het gemeld moeten worden op Facebook.

Ik heb er zojuist een update opgezet. Enjoy reading!

De pagina is te bereiken op:

--> robertvpoppel.reislogger.nl <---

  • 20 Augustus 2015 - 16:42

    Marij Leijten:

    Hoi Robbert verheugde mij op je nieuwe reisverslag maar helaas krijg je nieuwe blog niet geopend heb mij ook weer opnieuw aangemeld maar ook dat mocht niet baten goed balen dus zeker nu het over jouw Thaise beleving gaat. groetjes Marij genieten in Thailand de witte tempel in Chang Rai vond ik geweldig!!!!

  • 11 Oktober 2015 - 06:03

    Robert:

    Hoi Marij, ik heb je een mail gestuurd met een link en adres. Heb je die ontvangen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Actief sinds 09 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1551
Totaal aantal bezoekers 13938

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 31 Maart 2016

Wereldreis

03 Januari 2012 - 31 December 2012

Expat in Nagoya, Japan

Landen bezocht: